20موزیک!!!!!

موزیک های جدید و برتر با نمره ی 20

20موزیک!!!!!

موزیک های جدید و برتر با نمره ی 20

20موزیک!!!!!

سلام؛من مهدی عسکرپور هستم،این جا هرماه 20موزیک برتر و بیش از 50 موزیک جدید رو با هم دانلود خواهیم کرد.

آخرین نظرات
  • ۹ مهر ۹۷، ۱۶:۵۳ - دنیای کامپیوتر ...
    سلام
  • ۷ مرداد ۹۷، ۱۹:۲۶ - پسرک تنها
    :)))
نویسندگان
پیوندهای روزانه

دانلود آهنگ جدید جعفر به نام اه اه

چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۳۵ ب.ظ
دانلود آهنگ جدید جعفر به نام اه اه
(فان حامد همایون:چترخیس)
(با متن آهنگ)


دانلود آهنگ جدید جعفر به نام اه اه

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید....... 

متن آهنگ جدید جعفر بنام اه اه :

 

شصتم تو چشم یاره

کلم چقدر میخاره

اه اه اه اه چی میشه امشب

فاطما آبجوش نذاره

چقدر گرانه یه بسته کود و تو ینجه زارو

پرسه های اشگانه

زل میزنم به پیکان خسته

سوییچ و من میگیرم و میرم به خانه

یهویی , عبدالله اومد از توی باغ اومد

یهویی عبدالله اومد

با چوب زد سر و کله من خون اومد

ابهر زنجان تبریز شهر مازراتی سواران

ارومیه میانا مراغا اردبیل اب و هوای خوش

مغان همدان , چی میگی ؟

ساوه هرکس که جعفر …

شستم تو چشم یاره

کلم چقدر میخاره

اه اه چی میشه امشب

فاطما ابجوش نذاره چقدر گرانه

یه بسته کود و تو ینجه زار و پرسه های اشگانه

زل میزنم به پیکان خسته

سوییچ و من میگیرم و میرم به خانه

یهویی عبدالله اومد

از توی باغ اومد

یهویی عبدالله اومد با چوب زد

سر و کله من خون اومد

با اینستاگرام جعفر موزیک همراه باشید دیگه اه

__________________________________


لینکدونی:

  • Twenty

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی