20موزیک!!!!!

موزیک های جدید و برتر با نمره ی 20

20موزیک!!!!!

موزیک های جدید و برتر با نمره ی 20

20موزیک!!!!!

سلام؛من مهدی عسکرپور هستم،این جا هرماه 20موزیک برتر و بیش از 50 موزیک جدید رو با هم دانلود خواهیم کرد.

آخرین نظرات
  • ۹ مهر ۹۷، ۱۶:۵۳ - دنیای کامپیوتر ...
    سلام
  • ۷ مرداد ۹۷، ۱۹:۲۶ - پسرک تنها
    :)))
نویسندگان
پیوندهای روزانه

دانلود آهنگ جدید جعفر بنام اسمت چی چیه

(طنز)

(فان آرش)

(با متن آهنگ) 

دانلود آهنگ جدید جعفر به نام اسمت چی چیه

و دانلود موزیک ویدیو جدید آرش بنام اسمت چی چیه

(اصلی)


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.....



متن آهنگ اسمت چی چیه از جعفر

 اسمت چی چیه

اسم من جعفره اسمت چی چیه اسم من جعفره
اِشَکو میگیره و پالانو میگیره میشنه خره رَم میکنه و وقتی یونجه ها رو میبینه

جعفری کو بگو یالا جعفر کو جعفر کو کسی جعفرو ندیده
جعفری کو بگو یالا جعفر کو جعفر کو جعفر زردآلو خریده

اسمت چی چیه جورابا ماله کیِه اسمت چی چیه شاید واسه اِسیه
اسمت چی چیه پارازین کِشیه اسمت چی چیه لابد واسه کسیه

با تو میخوام بالاها برم نشده من تا حالا بگم گیره حالا حالاها دلم گیره اونم
با تو میخوام اردبیل برم نشده من میانه برم زنجان حالا حالاها ولم برو خونه

قربونه اون اداها برم قربونه اون لبَات برم دیگه حالا حالاها دلم واسه اونه
قربونه اون گولاخا برم قرُبونه اون دَماغت برم موهاتو حالت بدم وایسا شونه

ترانه  آهنگ اسمت چی چیه از جعفر

اِشَکو میگیره و پالانو میگیره میشنه

خره رَم میکنه و وقتی یونجه ها رو میبینه
جعفر کو بّ یالا جعفر کو جعفر کو کسی مثلتو ندیده

جعفری کو بگو یالا جعفری کو

جعفر کو کسی عشقمو ندیده قربون عشقت بشم

اسمت چی چیه

لئوناردو داوینچیه ِاسمت چی چیه آرد نخودچیه
اسمت چی چیه

تخم آرپیجیه اسمت چی چیه اسمم پیچ پیچیه

تویی دنیا دنیام تویی دنُیا دُنیام تویی دنیا دنیام نشون بده
تویی فاطما فاطما تویی فاِطما فاِطما تویی فاطما فاطما تکان بده

جیگره کو این دختر جیگره کو

جیگر توو قصابیه جیگره کو کسی مثلتو ندیده کدوم جیگرو میگه آها
جیگره کو یالا جیگره کو

میزدی کانال دو تو کُلاه قِرمزیه بزن کانال دو جیگره کو کسی عشقمو ندیده

اسمت چی چیه اصغر سَننه اسمت چی چیه استادیوم چمنه
اسمت چی چیه اشکه مال کَیه اسمت چی چیه اسمم جعفره

مگه مامور آماری یه بار اسممو مثله آدم گفتم جعفرم آلزایمر داری
من که مغزم پوکیدم با این آهنگ آفریقاییت ولی عاشقه این تیکه آخرم
تاخ تاخ تاخ تاخ تاخ روزی شصت دفعه این تاخ تاخشو گوش میشدم خیلی خوب بود


لینکدونی جعفر:


آهنگ با کیفیت 320


آهنگ با کیفیت 128


لینکدونی آرش:

دانلود ویدئو با کیفیت اچ دی 720p 

دانلود ویدئو با کیفیت فول اچ دی 1080p 


  • Twenty

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی