20موزیک!!!!!

موزیک های جدید و برتر با نمره ی 20

20موزیک!!!!!

موزیک های جدید و برتر با نمره ی 20

20موزیک!!!!!

سلام؛من مهدی عسکرپور هستم،این جا هرماه 20موزیک برتر و بیش از 50 موزیک جدید رو با هم دانلود خواهیم کرد.

آخرین نظرات
  • ۹ مهر ۹۷، ۱۶:۵۳ - دنیای کامپیوتر ...
    سلام
  • ۷ مرداد ۹۷، ۱۹:۲۶ - پسرک تنها
    :)))
نویسندگان
پیوندهای روزانه


دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو(تتلو) به نام هوس باز


 و دانلود فان این آهنگ از جعفر به نام علف باز


(درخواستی)

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام هوس باز

 

دانلود آهنگ علف باز جعفر با کیفیت عالی

  

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید .......

 

 

متن آهنگ مسعود صادقلو(تتلو)به نام هوس باز:


من قلبمو دادم واسه اون چشمای زیبات

تو رفتی با غریبه ها نشستی هوس باز

من عمرمو دادم واسه اون نگاه گیرات

تو یه بی لیاقتی ندیدی منو نگو نه دست بردار

آخه دیوونه چرا نمیفهمی من عاشقتم دیوونه

کی مثل من اینجوری با تو میمونه دیوونه

دیوونه رد نشو از عشق من

آخه دیوونه کی مثل من اینجوری میمیره برات

دیوونه کی مثل من اینجوری قدر میدونه

دیوونه رد نشو از عشق من

عشقم نگم برات بذار میگم برات

اونا یه شب دو شب عاشقتن

بعد دیگه بای بای من مردونه خواستمت

نفهمیدی ای وای

آخه دیوونه چرا نمیفهمی من عاشقتم دیوونه

کی مثل من اینجوری با تو میمونه دیوونه

دیوونه رد نشو از عشق من

آخه دیوونه کی مثل من اینجوری میمیره برات

دیوونه کی مثل من اینجوری قدر میدونه

دیوونه رد نشو از عشق من

آخه چرا آخه چرا بی لیاقتی چرا

با یه غریبه راحتی چرا

بش لبخند می زنه


متن آهنگ جعفر به نام علف باز:


من پیکانو دادم بری تا میانه بیای

رفتی با رفیقات تا تبریز علف باز

من پیکانو دادم برا تو ای دادو بیداژ

تو یه زیان کاری تو اشهی چرا تو کفتر باز

آخه دیوونه کدوم قرمساقی اینطور ماشین میرونه

دیوونه این پیکانه پژو نیست نمیتونه

دیوونه یهو پیکان یاتاقان زد

آخه دیوونه تو که گفتی جلو بندیش میزونه

دیوونه این تا ابهر نرفته میمونه

 دیوونه آب روغن قاطی کرد

پیکان به این نازیو دادم بهت


لینکدونی:



دانلود آهنگ علف باز از جعفر
فان هوس باز:


  • Twenty

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی