20موزیک!!!!!

موزیک های جدید و برتر با نمره ی 20

20موزیک!!!!!

موزیک های جدید و برتر با نمره ی 20

20موزیک!!!!!

سلام؛من مهدی عسکرپور هستم،این جا هرماه 20موزیک برتر و بیش از 50 موزیک جدید رو با هم دانلود خواهیم کرد.

آخرین نظرات
  • ۹ مهر ۹۷، ۱۶:۵۳ - دنیای کامپیوتر ...
    سلام
  • ۷ مرداد ۹۷، ۱۹:۲۶ - پسرک تنها
    :)))
نویسندگان
پیوندهای روزانه

گلچین آهنگ های برتر ماه خرداد

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۵:۴۵ ب.ظ

سلام

از این به بعد به جای 20آهنگ برتر ماهیانه.....

گلچین آهنگ ها ی ماهیانه را 

با سبک های:

ترکی

خارجی

رپ

شاد

پاپ

ریمیکس

و...

خواهم گذاشت......

امیدوارم دوس داشته باشین....


گلچین آهنگ های برتر ماه خرداد:

دانلود گلچین بهترین آهنگ های خرداد 96 با کیفیت عالی و بصورت فایل زیپ

دانلود آهنگ های برتر همه ی سبک ها ی خرداد 96 بصورت رایگان

آهنگ های ایرانی خرداد 96

 برای دانلود به ادامه مطلبب مراجعه کنید.....

لینکدونی:

دانلود گلچین آهنگ های پاپ با کیفیت 128 یکجا 


دانلود گلچین آهنگ های پاپ با کیفیت 320 یکجا


دانلود گلچین آهنگ های شاد


دانلود گلچین آهنگ های رپ


دانلود گلچین آهنگ های خارجی


دانلود گلیچین آهنگ های ترکی


دانلود گلچین آهنگ های ریمیکس مخصوص ماشین


  • Twenty

نظرات  (۲)

وب زیبایی دارین.دنبال شدید..خوشحالم به وب منم سر بزنید
پاسخ:
شما لطف دارین.....منم دنبالتون میکنم.....
از اینکه 20موزیک رو انتخاب کردی متشکرم.....
  • علی گلپایگانی
  • باشه موافقم
    هر وقت لینکم کردیخبر بده تا لینکت کنم

    وبلاگت رو دوست دارم
    پاسخ:
    با تشکر از نظر شما!
    بنده شما رو با اسم_ onyx1_لینک کردم......

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی