20موزیک!!!!!

موزیک های جدید و برتر با نمره ی 20

20موزیک!!!!!

موزیک های جدید و برتر با نمره ی 20

20موزیک!!!!!

سلام؛من مهدی عسکرپور هستم،این جا هرماه 20موزیک برتر و بیش از 50 موزیک جدید رو با هم دانلود خواهیم کرد.

آخرین نظرات
  • ۹ مهر ۹۷، ۱۶:۵۳ - دنیای کامپیوتر ...
    سلام
  • ۷ مرداد ۹۷، ۱۹:۲۶ - پسرک تنها
    :)))
نویسندگان
پیوندهای روزانه

دانلود آهنگ جدید امید جهان و شهاب بخارایی به نام 

چه راحت

امید جهان و شهاب بخارایی چه راحت

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید....


متن آهنگ چه راحت امید جهان و شهاب بخارایی:


آخ چه راحت وای چه ساده دلم دل به تو داده آخه هرجا که هستی اومده پای پیاده
این دلم چه ریزه ریزه داره به پات میریزه آخ برم قربون چشمات که برام خیلی عزیزه
منی که هستم هلاکت میشم من عشق پاکت منی که هستم هلاکت میشم من عشق پاکت
آخه لب تر کنی میمیره عاشق اون نگاهت آخه لب تر کنی میمیره عاشق اون نگاهت

دانلود آهنگ جدید امید جهان و شهاب بخارایی چه راحت با لینک مستقیم

آخ چه راحت وای چه ساده دلم دل به تو داده آخه هرجا که هستی اومده پای پیاده
این دلم چه ریزه ریزه داره به پات میریزه آخ برم قربون چشمات که برام خیلی عزیزه
منی که هستم هلاکت میشم من عشق پاکت منی که هستم هلاکت میشم من عشق پاکت
آخه لب تر کنی میمیره عاشق اون نگاهت آخه لب تر کنی میمیره عاشق اون نگاهت
منی که هستم هلاکت میشم من عشق پاکت منی که هستم هلاکت میشم من عشق پاکت
آخه لب تر کنی میمیره عاشق اون نگاهت آخه لب تر کنی میمیره عاشق اون نگاهت


لینکدونی:

  • Twenty

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی